Straipsnia: Interneto svetainių kūrimas ir optimizavimas
Reklama internete
Tam kad pritraukti tikslinę auditorija, nepakanka vien turėti savo internetinį tinklapį. Tam kad internetinė svetainė atneštu naudos, ją reguliariai turi aplankyti interneto naudotojai, bet iš kur jie atsiras, jei apie jūsų tinklapį niekas nežino? Tam kad apie jūs sužinuotų daigiau žmonių, jums reikia apgalvoti ir paleisti visą reklamos kompleksą internete. Ir mes pasiruošę padėti tai padaryti, nes mes žinome kaip ir mokame tai daryti!
Mes gerai išmanome visuose reklamos būduose. Internetinė reklama – tai mūsų prioritetas, todėl mūsų specialistai padės jums bet kurioje situacijoje.
Jūs dar vis svarstote: užsakinėti ar ne?
O šiuo metu tūkstančiai interneto svetainių jau suranda klientus internete. Interneto tinklapio reklama privers paieškos sistemas pastebėti būtent jūsų projektą, pritraukti naujus klientus, pakelti jūsų autoritetą tarp konkurentų. Nes būtent reklama yra verslo variklis.
Žinoma, galima pasikliauti tinklapio optimizacija ir laukti kelis mėnesius, kol jūsų internetinę svetainę aplankys žmonės užėję pagal paieškos užklausas. Tam, kad negaišti laiko, jums bus reikalinga svetainės reklama internete. Taipogi reklama internete – tai dar galimybė pranešti lankytojams, kad jūs esate rinkoje ir padidinti potencialių pirkėjų skaičių.
Kontekstinė reklama
Šių klasifikacijų pagrindą sudaro ne tiek techniniai skirtumai, bet uždaviniai ir tikslai, kurie yra sprendžiami naudojant pasirinktą reklamą.
Kontekstinė reklama, naudojant naujausias technologijas, gali pasiūlyti reklaminius skelbimus, kurie konkrečiai siūlys įmonės paslaugas ir prekes, būtent tiems lankytojams, kurie domėsi jais ir gyvena jūsų teritorijoje. Dėka šių galimybių žymiai išauga reklamos internete efektyvumas, ir jos panaudojimas skatina pardavimus.
Įvaizdžio reklama
Lyginus su kontekstine reklama, įvaizdžio internetinės reklamos organizavimas skirtas ne tam kad skatinti pardavimus. Įvaizdžio internetinės reklamos tikslas – stiprinti įmonės įvaizdį, firminį ženklą. Tykia reklama talpinama pagal tematiką tam skirtuose interneto portaluose, atsižvelgiant į įmonės ir brendo specifiką. Tokios reklamos dėka įmanoma pakeisti neigiamą publikos nuomonę, suformuoti naują požiūris į prekybos brendą ir pasiūlyti vartotojams naujos rūšies produktą. Kompleksinė reklama internete numato eilę veiksmų, kurie skirti organizuoti efektyvią reklamos internete sistemą.
Galime pasiūlyti šias reklamos paslaugas:
- internetinių tinklapių kūrimas;
- reklaminės strategijos organizavimas ir reklamos talpinimas internete;
- reklaminės medžiagos dizainas ir kūrimas;
- internetinių svetainių administravimas ir optimizacija paieškos sistemoms;
- straipsnių internetiniams projektams rašymas;
- Naturalus lankytojų pritraukimas - SEO paslaugos;
- visos interneto analizavimo rūšys;
- elektroninių parduotuvių pardavimų didinimas;
- media, flash reklaminių skelbimų kūrimas;
- kontekstinė reklama internete;
- reklama (svetainės populiarinimas) socialiniuose tinkluose (Facebook);
- grafinis ir WEB dizainas
Reklamos organizavimo schema:
Tikslinės auditorijos nustatymas. Šiame etape nustatoma, kokiai publikai bus skirtos reklamuojamos paslaugos ir produktai, ir kaip formuojami jų poreikiai ir rinkos supratimas.
Media planavimas
Šiame etape reikia nustatyti, kokiu būdų geriau pateikti reklama jau nustatytai tikslinei auditorijai, taip kad pasiekti jūsų numatytų tikslų.
Reklaminių produktų kūrimas
Atsižvelgiant į media planą, kuriami skelbimo tekstai ir šukiai, piešiami reklaminiai skelbimai ir kuriama media, flash reklama, dizaino piešimas.
Reklaminės medžiagos talpinimas
Tai reklaminės medžiagos talpinimo techninis etapas. Reklaminiai produktai talpinami internetiniuose plotuose, kurie buvo pasirinkti media planavimo etape.
Kontekstinė reklama
Reklama paieškos sistemose (Google, Yandex ir kiti)
Reklama paieškos sistemose – tai efektyviausias reklaminis plotas iš visų marketingo įrankių, kuris suteikia dideles galimybes greitam, kokybiškam ir sėkmingam verslo skatinimui internete.
Jūs žinote nors vieną interneto naudotoją, kuris nesinaudotu paieškos sistemų pagalba? Mūsų laikais paieškos sistemos padeda surasti atsakymus į visus užduodamus klausymus, padėti išsirinkti prekes ir paslaugas, išspręsti daugybę užduočių ir t.t. Ir visą tai su paieškos sistemos pagalba.
Būtent čia , kiekvienas pardavėjas atras daugumą klientų, jei praneš apie savo siūlomus produktus ir teikiamas paslaugas su media, skelbimų arba kontekstinės reklamos pagalba.
Šiandien, vienas iš veiksmingiausių reklaminių būdų internete yra kontekstinė internetinė reklama paieškos sistemose.
Jį turi daug privalumų:
- apmokėjimas tik už realius lankytojus;
- plačiai apima tikslinę auditoriją;- greitas rezultatas (tą pačią diena po reklamos publikavimo);
- patekimas į pirmas pozicijas paieškos sistemose;
- reklaminės kompanijos biudžeto online valdymas;
- galimybė nustatyti tikslinės auditorijos parametrus (Valstybes, kalbos, laiką ir kt.);
- rezultatų ir išlaidų ataskaitos.
Mūsų patirtis – padės jūsų įmonei pasiekti norimų rezultatų.
Kas yra kontekstinė reklama?
Kontekstinė reklama – tai reklama, kurios turinys priklauso nuo naudotojo interesų. Todėl vienas iš pagrindinių jos privalumų, lyginus su kitais reklamos būdais – jinai skirta potencialiam klientui, o ne visiems iš eilės.
Pavyzdžiui, pil. Petras nusprendė įsigyti garažą. Atidaro jis Google paieškos puslapį ir parašo „pirksiu garažą“. Ir štai stebuklas, jam rodomas jūsų skelbimas su garažų pardavimo pasiūlymais, pagal nuorodą jis pereina į jūsų internetinį tinklapį ir perka garažą. Žinoma, tai tobulas variantas, bet niekas netrukdo jums padaryti savo siūlomų produktų efektyvią reklamą?
Kontekstinė reklama internete – tai patogiausias būdas išreklamuoti jūsų internetinę svetainę paieškos sistemose (Google, Yandex ir kt.). Jūsų reklamą mato tik tie lankytojai, kurie domisi jūsų siūlomais produktais ar teikiamomis paslaugomis.
Kontekstinė reklama, taip pat kaip paieškos ir tematine labai efektyvi. Jų skirtumas - reklamos talpinimo vieta internete. Reklama paieškos sistemoje – rodoma paieškos puslapiuose, o tematinė reklama – rodoma kituose pagal tematiką panašiuose tinklapiuose, naujienų portaluose.
Google reklama
Google – tarptautinė paieškos sistema, tai lyderis, kuris yra populiariausias ir Lietuvoje. Pagal statistika jis užima 1 vietą tarp dažniausiai aplankomų tinklapių. Google AdWords valdymo įrankiai ir reklamos nustatymai yra sudėtingi, o jo galimybes ne visiem žinomi. Net gi po kelių reklaminės kompanijos nustatymo dienų, jūs galite nesulaukti norimo rezultato. Bet galite tapti mūsų klientais ir visus darbus atliksime mes.
Reklamos privalumai:
- Nedidelė kaina, lyginus su kitais reklamos būdais;
- Efektyvumas;
- Potencialių klientų pasirinkimas;
- Analitika.
- Galimybė stebėti reklaminės kompanijos išlaidas.
- Paprastas suvokimas.
- Lankytojai kontekstine reklama suvokia, kaip naudingą informaciją ir tai jų neerzina.
- Operatyvi optimizacija.
- Dėka nustatymų galima redaguoti reklaminius skelbimus.
- Patogus apmokėjimo būdai.
- Jūs mokate ne už reklamos rodymą, o už realius perėjimus į jūsų tinklapį.
- Nedidelis pradinis biudžetas.
- Prognozuojamas rezultatas.
- Galimybė iš ankšto (iki reklaminės kompanijos starto) apskaičiuoti numatomų lankytojų skaičių, kurie aplankys jūsų internetinę svetainę.
Kaip atrodo kontekstinė reklama internete?
Kontekstinė interneto reklama gali būti kontekstinė ir paieškos.
Paieškos reklama rodoma paieškos sistemų rezultatų puslapiuose. Jūsų reklama rodoma tik jūsų, nurodytų raktažodžių (žodžių, sakinių, pavadinimų), paieškos rezultatų puslapiuose.
Mūsų pavyzdys: Petras nori surasti įmonę, kurią užsiima garažų pardavimais Vilniuje. Google paieškos sistemoje jis parašo: „garažų pardavimais Vilniuje“. Tarp paieškos rezultatų jis mato jūsų kontekstinę reklama.
Kontekstinė interneto reklama paieškos sistemų puslapiuose gali būti rodoma skirtinguose vietose:
Specialus – iki trijų reklaminių skelbimų gali būti rodomi virš paieškos rezultatų. Tai efektyviausios reklamos pozicijos, nes jas mato visi lankytojai, o kai kurie negali jų atskirti nuo paieškos rezultatų.
Šoninis blokas – iki dešimt reklaminių skelbimų, kurie rodomi iš dešinės pusės nuo paieškos rezultatų. Šią pozicija mažiau efektyvesnė, negu specialus skelbimai, bet šių skelbimų kaina yra mažesnė.
Tematiniai skelbimai – rodomi kituose tinklapiuose, kurie susyja pagal tematika su jūsų reklaminės kompanijos tematika. Tematinė reklama rodoma, kaip papildoma kitų tinklapių informacija, kurias mato lankytojas. Pavyzdžiui į tokius tematinius puslapius gali įeiti skelbimų tinklapiai, naujienų portalai (jie turi skirtingas temas: automobiliai, nekilnojamas turtas, paslaugos ir kiti), kurie rodo Google reklama.
Kontekstinės reklamos tikslai ir efektyvumas
Kontekstinė reklama, kaip ir visi kiti reklamų būdai gali siekti tam tikrų tikslų:
- pardavimų didinimas,
- paskelbti apie reklaminę akciją,
- lankomumo didinimas,
- naujo produkto ar paslaugos pristatymas rinkoje,
- įmonės brendo arba prekybos ženklo reklama.
Priklausomai nuo kontekstinės reklamos tikslo, bus pasirinkta reklaminių skelbimo talpinimo vieta, skirsis jų kaina, skaičius ir kiti nustatymai.
Kontekstinė reklama internete, leidžia ne tik kontroliuoti išlaidas ir tiksliai nustatyti kur ir kaip buvo panaudotos lėšos, bet ir leidžia greitai pakeisti reklamos nustatymus.
Kuriant kiekvieną skelbimą, užsakovas orientuojasi į interneto naudotojų paieškos užklausas. Norint pasiekti geresnių rezultatų, kiekvienai užklausai kuriamas kitas unikalus reklaminis skelbimas (Pavyzdžiui: „šaldytuvas“, „pigus šaldytuvai“, pirksiu šaldytuvą“ – reikia sukurti atskirą reklaminį skelbimą), kurie tiksliai pasieks reikalingo pirkėjo.
Pavyzdys:
Paieškos užklausa: «juodas šaldytuvas».
Reklaminis skelbimas: Samsung šaldytuvai įvairių spalvų
Juodos, baltos, sidabrinės spalvos šaldytuvai. Nemokamas pristatymas!
Visi reklamos parodymų ir paspaudimų rezultatai bus rodomi detalioje ataskaitoje, kuri nuolat formuojama realiu laiku. Jūs galite matyti kiek žmonių jūsų reklaminį skelbimą pamatė ir kiek iš jų aplankė jūsų internetinę svetainę. Svarbiausias dalykas, kad jūs mokate tik už paspaudimus ant jūsų reklaminio skelbimo ir matote, kiek tai kainavo jums, nepriklausomai nuo skelbimo parodymų skaičiaus. Pavyzdžiui Google paieškos sistemoje, vienas paspaudimas ant jūsų reklaminio skelbimo kainuoja tik 0,10 EUR. Google ir Yandex paieškos sistemose panaudota aukciono sistema, Jūs galite savarankiškai nustatyti paspaudimų kainą – bet jei pageidaujate, kad jūsų skelbimas butų rodomas dažniau, arba geresnėje pozicijoje – kelkite paspaudimo kaina, kurią pasiruošę mokėti už kiekvieną paspaudimą. Taip pat jūs galite nustatyti dienos limitą (Pavyzdžiui 10 EUR). Kai dienos limitas bus pasiektas, tą dieną jūsų reklama daugiau nebus rodoma.
Kiek kainuoja interneto svetainių reklama?
Kontekstinė reklama – tai aukcionas, kuriame kiekvienas dalyvis, realiu laiku nustato savo kainą, kurią jis pasiruošęs mokėti už kiekvieną paspaudimą ant jo reklaminio skelbimo. Todėl labai tiksliai apskaičiuoti reklaminės kompanijos biudžeto neįmanoma. Bet su specialiai sukurtų įrankių pagalba, jūs galite apskaičiuoti apytikslį reklaminės kompanijos biudžetą.
Tam kad vienam mėnesiui apskaičiuoti apytikslį reklaminės kompanijos biudžetą, reikia numatyti paspaudimų skaičių ir jų vidutinę kainą, kurią galima sužinoti specialių servisų pagalba.
Vieno paspaudimo ant jūsų reklaminio skelbimo kaina Google paieškos sistemoje prasideda nuo 0,05 EUR ir gali siekti kelių eurų.
Reklamos paieškos sistemose analitika
Su Google ir Yandex analitikos skaitliukais, jūs galėsite išanalizuoti jūsų reklaminės kompanijos efektyvumą. Norime pabrėžti, kad visi šie nustatymai priklauso nuo tikslų, kurias nori pasiekti užsakovas. Todėl negalima sakyti, kad tie patys nustatymai skirtingiems reklaminėms skelbimams bus efektyvus. Būtent todėl ir reikia kreiptis į specialistą, kuris turi patirtį šioje veikloje ir sugeba išanalizuoti rinką, konkurentus ir pasirinkti efektyviausius internetinės reklamos nustatymus.
Kasmet, reklama internete vis daugiau atneša naudos ir pelno, o tai rodo šios reklamos efektyvumą. Jums lieka tik išbandyti ją – o teigiamas rezultatas netrukus bus akivaizdus!
Parenkame paieškos užklausas
Prieš apskaičiuojant planuojamą biudžetą, reikia pasirinkti sąrašą norimų paieškos užklausų, kurie bus panaudoti jūsų reklaminėje kompanijoje.
Internete yra milijonai naudotojų, ir visi jie paieškos sistemose ieško panašų produktą arba paslaugą skirtingai. Pasirenkant paieškos užklausas, reikia numatyti tikslinės auditorijos teritoriją. Norint pasiekti geresnių rezultatų, reikia įvesti kuo įmanoma daugiau paieškos užklausų, pagal kurias lankytojai gali surasti jūsų internetinį tinklapį, siūlomą paslaugą arba parduodamą prekę. Tai gali būti skirtingos kalbos variacijos (pirkti noutbooką, kas parduoda noutbukus, nupirkti noutbuką, nupirkti nešiojimą kompiuteri, nupirkti nesiuojama kompiuteri, laptopa, noutbuka, laptopą, noutbuką, parduotuvės kurios parduoda nešiojamus kompiuterius ir t.t.), taip pat galima numatyti klaviatūros kalbų nustatymus, klaidas ir kitą.
Norint efektyviai parinkti paieškos užklausas jūs galite kreiptis į mūsų specialistus, kurie turi didelį patirtį darbo internetinės reklamos sferoje.
Biudžeto apskaičiavimas
Tam kad apskaičiuoti reklaminės kompanijos biudžetą, jūs galite kreiptis į mūsų studijos specialistus, kurie ne tik apskaičiuos jūsų reklaminės kompanijos Google ar Yandex paieškos sistemose kainą, bet ir pateiks pasirinktų paieškos užklausų kainas. Tai suteiks galimybę išlanksto numatyti, naudojant kurias užklausas jūs galite sutaupyti, kurie bus efektyviausi, apytiksliai numatyti naujų lankytojų skaičių ir numatyti reklaminės kompanijos biudžetą (per mėnesį, per dieną, per visą reklaminės kompanijos laikotarpį).
Google analitikos įrankiai
- apytiksliai apskaičiuosite naujų lankytojų skaičių;
- sužinosite vidutinę kainą už paspaudimą;
- jūsų reklaminio skelbimų rodymų skaičių;
- matysite detalią dienos, savaitės, mėnesio ataskaitą;
- apytiksliai apskaičiuosite dienos, mėnesio biudžetą.
Kaip sutaupyti?
Tam kad sutaupyti reklaminės kompanijos biudžetą, rodant reklaminius skelbimus Google ir Yandex paieškos sistemose:
Teritorija. Jūs galite rodyti savo reklaminius skelbimus tik lankytojams iš nurodytų šalių, regionų kuriuose jūs teikiate savo paslaugas arba kuriems skirti jūsų produktai, arba leidžia prekių pristatymo būdai.
Kalbos pasirinkimas. Jūs galite pasirinkti kalbas, kurias naudoja lankytojai savo interneto naršyklių nustatymuose. Pavyzdys: tai gali būti naudinga, jeigu jūs aptarnaujate klientus, kurie supranta tik lietuvių, rusų, anglų. Ir jeigu užklausą paieškos sistemoje įveda žmogus, kuris naudoja savo interneto naršyklėje prancūzų kalba (Pvz. „Samsung“) – jam jūsų reklama nebus rodoma).
Laikas. Jūs galite numatyti laiką ir savaitės dienas kada bus rodomi jūsų reklaminiai skelbimai, (Pavyzdys: Jūs teikiate tam tikras paslaugas ir jūsų įmonės darbo laikas nuo 9.00 iki 18.00 val. Lankytojui kuris ieškos jūsų teikiamas paslaugas 22.30 val. – jūsų reklaminis skelbimas nebus parodytas). Arba atvirkščiai kartais įmonėms reikia rodyti reklaminius skelbimus ne darbo metų.
Kuriant reklaminį kompaniją, kuri veiks skirtinguose šalyse, naudinga kiekvienai šaliai naudoti skirtingas reklamines kompanijas. Nes skirtinguose regionuose kaina už paspaudimus bus žymiai pigesnė, o kuriant vieną kompaniją – bus nustatyta bendra paspaudimo kaina. Kuriant skirtinga reklamines kompanijas skirtingoms šalimas, jūs galėsite skelbimuose sukurti tekstus kita kalba, arba kurie bus pritaikyti toms šalims. Taip pat galima bus nustatyti kitus skirtingus reklamos parametrus.
Sutaupyti reklamos biudžetą galima, „atmetant“ nereikalinga auditoriją, kuriems nebus rodomi jūsų reklaminės kompanijos skelbimai. Pavyzdys: Jūs parduodate prabangios vestuvines sukneles ir norite patalpinti reklaminį skelbimą „vestuvinės suknelės“. Norint pašalinti auditoriją, kuri ieško pigios sukneles, reikia reklaminio skelbimo turinyje panaudoti tam tikrus raktažodžius. Pavyzdžiui, galima pridėti tokius žodžius, kaip „prabangios“, „prabangiausios“, „dizainerių“, „ekskliuzivinės“ ir t.t.
Apskaičiuojant biudžetą, reikia numatyti jūsų prekių arba paslaugų sezoną. Pavyzdžiui, rezultatai susiję su užklausą apie želdinių pardavimą, pavasarį gali išaugti kelis kartus, negu žiema. Tai įmanoma apskaičiuoti su Yandex analitikos įrankių pagalba.
Atkreipkite dėmėsi, kad visos paieškos sistemos kontekstinės reklamos rodo prognoze, tik reklamai, kurį talpinama paieškos rezultatų puslapiuose. Talpinimo kainos kituose Google partnerių tinklapiuose į kainą neįtrauktos.
Tokių būdų, mes galime apskaičiuoti bet kurią reklaminę kompaniją.
Bet nepamirškite, kad tai bus apytikslį biudžeto prognozė, kurį reklaminio skelbimo talpinimo metų gali būti didesnė arba mažesnė.
Kontekstinės reklaminės kompanijos kūrimo etapai
Daugybė mūsų klientų įsitikino, kad kontekstinė reklama – tai efektyvus būdas pritraukti naujus klientus ir padidinti pardavimus.
Pagrindiniai privalumai kontekstinės reklamos:
Reklaminiai skelbimai rodomi tik lankytojams, kurie domėsi jūsų produktais, paslaugomis.
Jūs mokate tik už jei lankytojas perėjo į jūsų internetinę svetainę.
Kontekstinę reklamą galima redaguoti ir keisti nustatymus, tam kad pasiekti geresnių rezultatų.
Ir pagaliau kaina. Tai, palyginus su kitais reklamos būdais, pakankamai pigiai.
Jeigu jūs įsitikinote, kad kontekstinė reklama internete yra efektyvi, arba tik norite tapti mūsų klientu, Jums gali būti įdomų sužinoti paslaptis sėkmingos reklaminės kompanijos internete.
Sėkmingos internetinės reklamos kūrimo paslaptys
Bet kurios reklaminio projekto kūrimas pradedamas nuo tikslų ir uždavinių nustatymo.
Štai pagrindiniai interneto reklamos tikslai:
- didinti pardavimus
- didinti internetinės svetainės lankomumą
- įmonės, įmonės produktų arba paslaugų pristatymas
- Po tai kai jūs su reklamos internete tikslu, reikia nustatyti kuriamų reklaminių skelbimų talpinimo parametrus. Galima numatyti teritoriją, laikotarpį, reklamos tematiką ir t.t. Kai internetinės reklamos planavimo dalis užbaigta, pereinama prie praktikos.
- Sekantis interneto reklamos paruošimo žingsnis – paieškos užklausų parinkimas, pagal kurias jūsų reklaminiai skelbimai bus rodomi paieškos rezultatų puslapiuose. Kiekvienam klientui sudaromas atskiras žodžių sąrašas, atsižvelgiant į tematiką. Pavyzdžiui: interneto svetainėms užsiimantiems automobilių pardavimais tai gali būti „pirkti automobilį“. Kelionių agentūrų tinklapiams – „Kelionės į Egiptą“. Kuo platesnė užklausa, tuo dažniau interneto naudotojai jį rašo paieškos sistemose. Daugybė įmonių pageidauja, kad jų reklaminiai skelbimai internete, būtų rodomi pagal dažniausias populiariausias paieškos užklausas. Bet nepamirškite, kad tokių reklaminių skelbimų kaina bus didesnė. Jeigu paieškos užklausa bus konkretesnė, jūs sumažinsite paspaudimų kainą. Bet tokias užklausas ieško rečiau. Norint pasiekti geresnių pardavimų – tai užklausos su papildomais žodžiais „nupirkti“, „pirkti“, „parduoda“, „pardavimas“ ir kiti.
- Pasirinkus visus raktažodžius, sudaromas media planas, kuriame, išskyrus žodžių sąrašo – yra reklaminių skelbimų parodymų prognozė, perėjimų į jūsų internetinį tinklapį, internetinės reklamos biudžetas.
- Po media plano patvirtinimo, kuriami internetinės reklamos skelbimai. Kiekviena paieškos sistema (Google, Yandex) internetiniai reklamai numato skirtingus reikalavimus. Pagrindiniai reikalavimai internetiniai reklamai paieškos sistemose:
- Skelbimas privalo turėti atsakymą į naudotojo užklausą. Jeigu lankytojas ieško informaciją apie automobilių pardavimus, bus pažeidimas nukreipti jį į užsienio kalbos kursų internetinę svetainę.
Kiekvienam raktažodžiui kuriamas atskiras skelbimas.
Svarbu, kad skelbime būtų panaudotas raktažodis. Tai leis jį pažymėti paieškos rezultatų puslapiuose. Kaip taisyklė, skelbimuose talpinami užsakovo privalumai (kaina, kokybė, pristatymas, informacija apie akcijas ir nuolaidas).
Naudinga naudoti žodžius, kurie skatina lankytoją aplankyti jūsų internetinę svetainę, paskambinti vadybininkui arba užsakyti prekę.
Ir galų gale, reikia patikrinti, kad jūsų internetinis skelbimas skambėtų kitaip nei jūsų konkurentų. - Raktažodžiai parinkti, internetiniai skelbimai sukurti ir pridėti į sukurtą reklaminę kompaniją paieškos sistemoje. Kas toliau? Toliau reikia nustatyti kainą, kurią mes pasiruošę mokėti už vieną paspaudimą. Kiekvienai užklausai kaina nustatoma atskirai aukciono tvarka tarp įmonių – konkurentų. Kuo didesnę kaina jūs pasiūlysite, tuo aukštesnėje pozicijoje jį bus rodoma paieškos rezultatų puslapiuose. Optimalus variantas kainos nustatymo – apskaičiuoti, kiek jūs galite mokėti už vieną realų klientą su internetinės reklamos pagalba.
Rezultatų analizė
Internetinės reklamos rezultatus paieškos sistemoje išanalizuoti labai lengva. Jums padės specialus skaitliukai, kurie talpinami jūsų interneto tinklapyje (Google Analytic, Yandex Metrika ir kt.). Jų pagalba galima stebėti bendrą tinklapio lankytojų skaičių, pražiūrėtų puslapių, laiką, praleistą tinklapyje, lankytojų veiksmus, srautą pagal pasirinktą laikotarpį, perėjimų šaltinį ir daug kitų funkcijų.
Išanalizavus statistiką, jūs žinosite ar lankytojas užėjo į jūsų interneto svetainę per reklaminį skelbimą, tiksliai iš kurio, ir pasiekė jis reikiamo puslapio, ar užsakė prekes, užsiregistravo ir t.t.
Kaip jūs supratote, internetinės reklamos kūrimas ir jos efektyvumas, turi daug niuansų, ir priklauso nuo patyrusio specialisto. Būtent todėl, savo reklaminę kompanija reikia užsakinėti profesionalioje reklamos studijoje.
MŪSŲ PASLAUGOS
- Mes profesionaliai kuriame internetines svetaines, prižiūrime jas, teikiame konsultacijas, analizuojame rinką ir konkurentus, redaguojame, gražiname ir užpildome mūsų sukurtą arba jau padarytą internetinį tinklapį.
- Optimizuojame internetinius tinklapius paieškos sistemoms, teikiame techninę pagalbą, perkeliame interneto svetaines į kitus serverius, skatiname pardavimų ir lankomumo didėjimą.
- Kuriame tekstus internetinėms svetainėms, atliekame jo grafinį apipavidalinimą, kuriame reklaminius tekstus ir reklaminius šūkius.
- Atliekame visų rūšių internetinę analitiką: analizuojame interneto auditoriją, jos šaltinį ir poreikius. Nes internetinė analitika – svarbus dalykas kuriant ir administruojant interneto produktus (tinklapius, servisus) visuose etapuose.
- Didiname internetinių tinklapių efektyvumą (santykis kokybiškų lankytojų ir realių pardavimų) ir dėka tuo didiname pardavimus internete.
- Optimizuojame interneto reklamos išlaidas;
Mes kuriame ir skatiname internetines svetaines, kurie patiks jums ir jūsų verslui!
-
Patikėkite interneto reklaminės kompanijos kūrimą profesionalams!
- Profesionalus požiūris;
- nemokamos konsultacijos;
- Minimali komisija už reklamines kompanijas;visos informacijos apie užsakovą konfidencialumas;
- Interneto reklaminių kompanijų organizavimas nuo 2001 metų;
- Jūsų reklaminės kompanijos monitoringas kas 15 minučių;
- Su papildomų servisų pagalba, tiksliai nustatom kokios užklausos skatina skambučius ir užsakymus;
- Mes padėsime padidinti internetinio tinklapio efektyvumą.
Skambinkite mums ir teiraukitės. Mes pasiruošę sukurti ir paleisti internetinę reklaminę kompaniją Google, Yandex paieškos sistemose arba stambiuose internetiniuose portaluose Delfi.lt, 15min.lt, Skelbiu.lt, Autogidas.lt, Autoplius.lt ir kituose.
Jūs patikite savo tinklapį profesionalams su tvirtais darbo principais.
MŪSŲ PASLAUGOS
Jums nereikės nuolat stebėti ir redaguoti nustatymus jūsų interneto reklaminės kompanijos. Mes atliksime visus darbus, tam kad pasiekti norimų rezultatų. Padėsime jums parinkti raktažodžius ir profesionaliai sukurti reklaminius skelbimus. Atliksime reklaminės kompanijos efektyvumo analizę ir pasistengsime ją optimizuoti. Rezultatus jūs pajausite pagal užsakymų ir pardavimų skaičių.
Užsakant internetinės reklamos paslaugas mūsų studijoje, jūs netrukus pastebėsite jos efektyvumą. Mes garantuojame jums teigiamą rezultatą, nes kontekstinę reklama internete – tai vienintelis būdas tapti 100% pastebimam paieškos rezultatų puslapiuose.