SEO OPTIMIZAVIMAS

specialisto paslauga

 

Profesionalus svetainių optimizavimas,

lankytojų pritraukimas,

pardavimų skatinimas

Svetainės Skaidrus fonas Taškai
Svetainės Skaidrus fonas Taškai

SEO
OPTIMIZAVIMAS
specialisto paslauga

Profesionalus svetainių optimizavimas,

lankytojų pritraukimas,

pardavimų skatinimas

SEO optimizavimo paslaugos

Kas tai?

SEO (Search Engine Optimization) - tai interneto svetainės optimizavimas, siekiant užimti TOP poziciją paieškos sistemų rezultatuose pagal pasirinktas užklausas. SEO optimizavimas yra vienas efektyviausių interneto rinkodaros įrankių, leidžiantis ne tik pritraukti papildomą lankytojų srautą, bet ir padidinti pardavimus ir paslaugų užsakymą.

Jūs sukūrėte interneto svetainę.

Gražus, unikalus ir prisitaikantis dizainas, daug teksto su nuotraukomis, pridėjote daug produktų ar paslaugų sąrašą. 

Kas bus toliau?

Nieko! Nes daugiau nei 89% žmonių nepereina į antrą paieškos puslapį. Paieškos rezultatuose geriausiu atveju pasirodysite 5, o galbūt 80 puslapyje. Tai panašu į jūsų vizitinę kortelę tik internete: Jei niekam jos neduosite, niekas jūsų neras ir jums neskambins.

Kodėl taip yra?

Jūsų konkurentai jau ilgą laiką užima pirmaujančias pozicijas paieškos sistemoje. Jie daugelį metų tobulina savo internetines svetaines, optimizuodami ne tik puslapių aprašymus ir turinį, bet ir jas reklamuoja internete.

Bandote pakeisti situaciją.

Perdarote savo tinklapį ir darote viską, kaip pas jūsų jūsų konkurentai: panašų dizainą ir internetinės svetainės struktūrą, dar daugiau teksto, nuotraukų ir straipsnių. Ir nieko nevyksta! Nėra naujų užsakymų ir skambučių! Nieko!

Kaip veikia Google paieškos algoritmai?

Paieškos rezultatuose pirmaujančias pozicijas užima interneto svetainės, į kurias dažniausiai pereina lankytojai iš Google paieškos. O kurias svetaines aplanko daugiau? Teisingai! Kurios yra rodomi pirmajame paieškos puslapyje. Užburtas ratas! 

SEO optimizavimo paslaugos
Kas tai?

SEO (Search Engine Optimization) - tai interneto svetainės optimizavimas, siekiant užimti TOP poziciją paieškos sistemų rezultatuose pagal pasirinktas užklausas. SEO optimizavimas yra vienas efektyviausių interneto rinkodaros įrankių, leidžiantis ne tik pritraukti papildomą lankytojų srautą, bet ir padidinti pardavimus ir paslaugų užsakymą.

Jūs sukūrėte interneto svetainę.

Gražus, unikalus ir prisitaikantis dizainas, daug teksto su nuotraukomis, pridėjote daug produktų ar paslaugų sąrašą. 

Kas bus toliau?

Nieko! Nes daugiau nei 89% žmonių nepereina į antrą paieškos puslapį. Paieškos rezultatuose geriausiu atveju pasirodysite 5, o galbūt 80 puslapyje. Tai panašu į jūsų vizitinę kortelę tik internete: Jei niekam jos neduosite, niekas jūsų neras ir jums neskambins.

Kodėl taip yra?

Jūsų konkurentai jau ilgą laiką užima pirmaujančias pozicijas paieškos sistemoje. Jie daugelį metų tobulina savo internetines svetaines, optimizuodami ne tik puslapių aprašymus ir turinį, bet ir jas reklamuoja internete.

Bandote pakeisti situaciją.

Perdarote savo tinklapį ir darote viską, kaip pas jūsų jūsų konkurentai: panašų dizainą ir internetinės svetainės struktūrą, dar daugiau teksto, nuotraukų ir straipsnių. Ir nieko nevyksta! Nėra naujų užsakymų ir skambučių! Nieko!

Kaip veikia Google paieškos algoritmai?

Paieškos rezultatuose pirmaujančias pozicijas užima interneto svetainėse, į kurias dažniausiai pereina lankytojai iš Google paieškos. O kurias svetaines aplanko daugiau? Teisingai! Kurios yra rodomi pirmajame paieškos puslapyje. Užburtas ratas! 

Geras SEO specialistas

Tas, kuris turi ilgametę patirtį interneto svetainių optimizavimo srityje, daug metų studijuoja paieškos sistemų algoritmus. Kuris įsigijo konkurentų, svetainės turinio ir paieškos raktinių žodžių analizės specialias programas ir kitus optimizacijai skirtų įrankių rinkinius. Ar manote, kad gero SEO specialisto paslaugos gali kainuoti pigiai?

Ką daryti?

Tam yra SEO specialistai, kurie tiria paieškos sistemų algoritmus ir analizuoja duomenys apie vartotojų elgseną svetainėje. O paieškos sistemų algoritmai kasmet keičiasi. Praėjusiais metais parašyti straipsniai apie internetinių svetainių optimizavimą šiais metais gali nebebūti aktualūs. Todėl jie nuolat dalyvauja SEO specialistų forumuose, tinklapių optimizacijos mokymuose ir nuolat tobulina savo žinias.

Interneto reklama, kaip SEO optimizacijos alternatyva.

Google reklama. Mokate pinigus. Ir koks stebuklas! Jūsų internetinės svetainės skelbimai rodomi pirmajame puslapyje virš jūsų konkurentų! Reklama internete netgi padeda pakelti jūsų svetainės poziciją Google paieškos reitinge. Juk interneto vartotojai pradėjo lankytis jūsų svetainėje. O jei vidinis ir išorinis internetinių puslapių optimizavimas atliktas teisingai, šias pozicijas galite išlaikyti net ir atsisakę mokamos reklamos.

Kam tada reikalingas SEO optimizavimas?

Reklama internete nėra pigi. Priklausomai nuo paieškos užklausų populiarumo, vienas lankytojas jums kainuoja iki 20 eurų už paspaudimą. Ir jei jūsų svetainė nėra tinkamai optimizuota, tai visiškai nereiškia, kad lankytojas, spustelėjęs mokamą reklamą, užsakys iš jūsų produktą ar paslaugą. Jei neturite neriboto biudžeto, kiek laiko galite sau leisti mokėti už reklamą internete?

Geras SEO specialistas

Tas, kuris turi ilgametę patirtį interneto svetainių optimizavimo srityje, daug metų studijuoja paieškos sistemų algoritmus. Kuris įsigijo konkurentų, svetainės turinio ir paieškos raktinių žodžių analizės specialias programas ir kitus optimizacijai skirtų įrankių rinkinius. Ar manote, kad gero SEO specialisto paslaugos gali kainuoti pigiai?

Ką daryti?

Tam yra SEO specialistai, kurie tiria paieškos sistemų algoritmus ir analizuoja duomenys apie vartotojų elgseną svetainėje. O paieškos sistemų algoritmai kasmet keičiasi. Praėjusiais metais parašyti straipsniai apie internetinių svetainių optimizavimą šiais metais gali nebebūti aktualūs. Todėl jie nuolat dalyvauja SEO specialistų forumuose, tinklapių optimizacijos mokymuose ir nuolat tobulina savo žinias.

Interneto reklama, kaip SEO optimizacijos alternatyva.

Google reklama. Mokate pinigus. Ir koks stebuklas! Jūsų internetinės svetainės skelbimai rodomi pirmajame puslapyje virš jūsų konkurentų! Reklama internete netgi padeda pakelti jūsų svetainės poziciją Google paieškos reitinge. Juk interneto vartotojai pradėjo lankytis jūsų svetainėje. O jei vidinis ir išorinis internetinių puslapių optimizavimas atliktas teisingai, šias pozicijas galite išlaikyti net ir atsisakę mokamos reklamos.

Kam tada reikalingas SEO optimizavimas?

Reklama internete nėra pigi. Priklausomai nuo paieškos užklausų populiarumo, vienas lankytojas jums kainuoja iki 20 eurų už paspaudimą. Ir jei jūsų svetainė nėra tinkamai optimizuota, tai visiškai nereiškia, kad lankytojas, spustelėjęs mokamą reklamą, užsakys iš jūsų produktą ar paslaugą. Jei neturite neriboto biudžeto, kiek laiko galite sau leisti mokėti už reklamą internete?

SEO optimizacijos rūšys

Galima išskirti šias pagrindines

internetinių svetainių optimizavimo rūšis:

VIDINĖ SEO OPTIMIZACIJA  ir  

IŠORINĖ SEO OPTIMIZACIJA

Kas yra vidinis SEO optimizavimas?

Vidinio SEO optimizavimo tikslas pagerinti jūsų svetainėje esančių puslapių indeksavimą paieškos sistemose. Tai darbų rinkinys, kurio tikslas - pakeisti internetinių puslapių kodą ir turinį pagal raktinius žodžius, paieškos sistemų taisykles ir reikalavimus. Vidinė optimizacija leidžia pašalinti technines klaidas ir patobulinti internetinės svetainės struktūra, turinį ir kodą.

Kas yra išorinis SEO optimizavimas?

Tai yra darbas siekiant padidinti atgalinių nuorodų kiekį į jūsų internetinę svetainę. Daugybė nuorodų į jūsų svetainę ar konkretų puslapį Google paieškos sistemai rodo, kad žmonės kalba apie jūsų internetinę svetainę, jūsų straipsnius, produktus ar paslaugas. Tai reiškia, kad jūsų svetainė ir joje paskelbta medžiaga yra populiari. O tai yra signalas peržiūrėti reitingų pozicijas.

SEO optimizacijos rūšys

Galima išskirti šias pagrindines

internetinių svetainių optimizavimo rūšis:

 

Vidinė SEO optimizacija ir Išorinė SEO optimizacija

Kas yra vidinis SEO optimizavimas?

Vidinio SEO optimizavimo tikslas pagerinti jūsų svetainėje esančių puslapių indeksavimą paieškos sistemose. Tai darbų rinkinys, kurio tikslas - pakeisti internetinių puslapių kodą ir turinį pagal raktinius žodžius, paieškos sistemų taisykles ir reikalavimus. Vidinė optimizacija leidžia pašalinti technines klaidas ir patobulinti internetinės svetainės struktūra, turinį ir kodą.

Kas yra išorinis SEO optimizavimas?

Tai yra darbas siekiant padidinti atgalinių nuorodų kiekį į jūsų internetinę svetainę. Daugybė nuorodų į jūsų svetainę ar konkretų puslapį Google paieškos sistemai rodo, kad žmonės kalba apie jūsų internetinę svetainę, jūsų straipsnius, produktus ar paslaugas. Tai reiškia, kad jūsų svetainė ir joje paskelbta medžiaga yra populiari. O tai yra signalas peržiūrėti reitingų pozicijas.

Interneto svetainės vidinis SEO optimizavimas

01.

Sudaryti raktinių žodžių sąrašą

1.1. Išrašyti visus aktualius raktažodžius iš Google paieškos sistemos. Google raktinių žodžių planavimo įrankis rodo tik populiariausių užklausų raktažodžius. 

1.2. Specialių programų pagalba surinkti visus raktažodžius, pagal kurias lankytojai suranda jūsų konkurentų internetines svetaines. Rekomenduojama išanalizuoti 10-30 konkurentų tinklapių. Tokiu būdu Jūs gausite ir nepopuliarių paieškos užklausų raktinius žodžius. Per nepopuliarias paieškos užklausas internetines svetaines aplanko apie 70% lankytojų. Rankinių būdų to padaryti neįmanoma.

1.3. Surūšiuokite raktinius žodžius pagal kategorijas ir jų svarbumą. Nereikalingus ištrinkite. Priklausomai, nuo jūsų verslo specifikos jūsų sąrašą gali sudaryti daugiau nei 50 000 raktinių žodžių! Specialių programų pagalba tai padaryti žymiai lengviau. Jei sąrašas siekia tik kelių tūkstančių, galite tai padaryti Excel programoje.

02.

Interneto svetainės struktūros optimizavimas

2.1. Kai jau turite pagrindinių ir nepagrindinių raktinių žodžių sąrašą, galite pradėti tvarkyti savo tinklapio meniu struktūra ir kategorijas, keisdami jų išdėstymą, pavadinimus ir internetines nuorodas.

2.2. Savo internetinėje svetainėje sukurkite "sitemap" XML schemą. Jis reikalingas sistemingam visų jūsų internetinių puslapių indeksavimui paieškos sistemose.

2.3. Patikrinkite ar nėra jūsų internetinėje svetainėje nėra pasikartojančių puslapių ir nuorodų. Jie tokie yra atlikite jų peradresavimą, arba uždrauskite jų indeksavimą. Nes tai kenkia Google reitingui.

2.4. Sukurkite failą robots.txt. Tai yra tekstinis failas, kuriame yra nurodymai paieškos sistemų robotams, kurie indeksuoja internetinės svetainės puslapius. Jame galima pilnai arba dalinai uždrausti indeksuoti tam tikrus puslapius ir failus. Pavyzdžiui reikia uždrausti robotui indeksuoti jūsų tinklapyje esantį paieškos puslapį. Jei failas neatitinka reikalavimų, visi interneto svetainėje esantis failai bus indeksuojami. Jūs turite žinoti, ką būtinai privalote paslėpti nuo indeksavimo!

03.

Svetainės turinio optimizacija

3.1. Parašykite naujus arba pakeiskite jau esančius straipsnius, tekstus, prekių ar paslaugų aprašymus bei jų antraštes naudodami raktinius žodžius iš sudaryto sąrašo. Antraštėse naudokite pagrindinius raktažodžius. Tekstuose naudokite ir pagrindinius, ir nepagrindinius raktinius žodžius (santykis 1:10). Pagrindinių raktažodžių naudojimo formulė tekstuose:
1 raktažodis - 500 teksto simbolių įskaitant tarpus.

3.1.1. Visi svetainėje esantis tekstai ir nuotraukos turi būti unikalus. Nekopijuokite svetimų tekstų. Net sakinio nekopijuokite. Google viską žino. Ir jai aptiks pavogtą tekstą - uždraus jo indeksavimą, o gal net viso puslapio.

3.1.2. Jūsų tekstai turi būti ne dideli, bet kokybiški ir įdomus. Google vertiną jūsų tinklapio puslapius, pagal tai, kiek laiko praleidžia lankytojas skaitydamas jūsų turinį. Jei žmonės per paiešką užeina į jūsų svetainę ir neranda ieškomos informacijos, jie greitai ją palieka ir tęsia savo paieškas toliau. Tai signalas paieškos sistemai, kad jūsų puslapio turinys neįdomus arba neatitinka aprašymui. Bet jeigu žmogus iš paieškos perėjo į jūsų puslapį, užsakė prekes arba paslaugas, perėjo į kitus jūsų puslapius, į jūsų kontaktų puslapį ir negrįžo atgal į Google paiešką, tai reiškia, kad toks puslapis yra naudingas ir jo reitingas kils.

3.2. Kiekvienas svetainės puslapis turi turėti tik po vieną H1 antraštę, kuri turi skirtis nuo internetinio puslapio "Meta-name" pavadinimo. H2, H3, H4, H5 ir H6 antraščių gali būti ir daugiau. Bet jų struktūra turi būti pagal jų hierarchiją:

 

 H1 ...

 - H2 ...

 - - H3 ...

 - - - H4 ...

 - - - H4 ...

 - - H3 ...

 - - - H4 ...

 - H2 ... ir t.t.

 

3.3. Kiekviena nuotrauką ir paveiksliukas turi turėti "Alt" pavadinimą. Taip pat pakeiskite jų failų pavadinimus į suprantamus žodžius. Tai padeda Google paieškos sistemai suprasti, kas juose pavaizduota.

3.4. Labai svarbu! Kiekvienam puslapiui parašykite "Meta-name" pavadinimus, naudodami pagrindinius raktažodžius: 60-70 simbolių, įskaitant tarpus. Jis rodomas Google paieškos rezultatuose. Kiekvienas "meta-name" turi būti unikalus.

3.5. Kiekvienam puslapiui parašykite "meta-description", tai yra puslapio aprašymas, kuris rodomas Google paieškos rezultatuose žemiau pavadinimo: 120-150 simbolių. Tai tarsi reklaminis šūkis, jis skirtas pritraukti lankytojo dėmesį. Tinklapio optimizavimui atžvilgiu jis nelabai reikšmingas, todėl galima naudoti ir nepagrindinius raktažodžius. Kiekvienas "meta-description" turi būti unikalus.

3.6. Kiekvienam puslapiui parašykite "meta-keywords". Nurodykite iki 8-10 pagrindinių puslapyje panaudotų raktažodžių, atskirdami juos kableliu. Nors Google teigia, kad jų neindeksuoja, jie reikalingi kitoms paieškos sistemoms.

3.7. Vidinės nuorodos. Tai labai efektyvus optimizavimo įrankis. Jūs savo turinio tekste paliekate raktinius žodžius-nuorodas į kitus savo puslapius. Palikdami tokias nuorodas,  raktažodžio "svoris" yra atiduodamas puslapiui į kurį veda vidinė nuoroda. Į skirtingus puslapius galima palikti tik po vieną raktažodį-nuorodą. Jūs turite žinoti ką darote.

3.8. Jei turite elektroninę parduotuvę, receptų katalogą, rašote dienorašti, turite skelbimų lentos ar žinių tinklapį, turite kontaktų puslapį, galimybę vertinti ar komentuoti straipsnius, jums būtina padaryti "mikrofarmatus" pagal Google reikalavimus. Mikroformatai tai specialios „žymos“ interneto puslapio kode HTML formatu. Mikroformatai pažymi puslapį ir padeda „Google“ nustatyti, kokia informacija yra puslapyje. Tai yra specialios „žymos“ interneto puslapio kode HTML formatu. Mikroformatai pažymi puslapio elementus ir padeda „Google“ nustatyti, kokia informacija yra puslapyje ir šią informaciją rodyti Google paieškos rezultatuose.

3.9. Priklausomai nuo pasiektų optimizacijos metu rezultatų, analizuokite ir nuolat tobulinkite turinį, keiskite tekstus ir raktažodžius

04.

Darbas su Google Search Console

4.1. Pridėkite savo tinklapį į Google įrankį Search Console. Tai nemokamas bet labai svarbus Google įrankis, kuris reikalingas kiekvienam interneto svetainės savininkui ar administratoriui.

4.2. Ten patalpinkite nuorodą į jūsų tinklapio "sitemap" XML schemą.

4.3. Norint, kad Google sistema greičiau indeksuotų jūsų internetinės svetainės puslapius, išsiųskite patikrinimui po viena visas svetainės puslapių nuorodas. Patikrinimas gali užtrukti kelias dienas.

4.4. Kai visi jūsų svetainės puslapiai bus indeksuoti, patikrinkite ar Google neaptiko kritinių klaidų, Jei tokie atsirado - ištaisykite jas.

4.5. Su įrankiu "Patogumas mobiliesiems" patikrinkite, kaip Google mato jūsų internetinės svetainės mobiliąją versiją. Jei atsirado pranešimai apie klaidas - ištaisykite jas. Kitaip Google neberodys jūsų svetainės paieškos rezultatuose mobiliuosiuose telefonuose (o tai apie 50% lankytojų).

05.

Internetinės svetainės greičio optimizavimas

5.1. Su nemokamu Google įrankiu PageSpeed Insights patikrinkite visų savo internetinės svetainės puslapių greitį. Jų greičio rezultatas (kompiuteriams ir mobiliesiems) turi būti daugiau nei 50. Google stebi jūsų svetainės užsikrovimo greitį ir priklausomai nuo jo rezultato pakelti ar sumažinti pozicijas paieškos reitinguose.

5.2. Po puslapio greičio patikrinimo, Google siūlo greičio optimizavimo galimybes. Pasistenkite įvykdyti visas rekomendacijas. Nors, priklausomai nuo jūsų svetainėje esančios turinio valdymo sistemos, ne visada tai pavyks. Bet stengtis reikia.

06.

Papildomi optimizavimo įrankiai

6.1. Nemokamai užregistruokite savo tinklapį į Google Analitics. Savo svetainėje patalpinkite sugeneruotą identifikavimo kodą. Google Analitics įrankis padės jums stebėti savo svetainės lankytojų elgėsi, paspaudimų skaičių, iš kur, kada ir į kurį puslapį perėjo lankytojai. Tai padės analizuoti jūsų svetainės optimizavimo efektyvumą. Jei rodikliai kas mėnesi auga, reiškia viskas atlikta teisingai. Jei lankytojų skaičius auga, o skambučių ar užsakymų skaičius ne, reiškia, kad problema ne svetainės optimizavime. Darykite išvadas.

Interneto svetainės vidinis SEO optimizavimas

Galima išskirti šias pagrindines

internetinių svetainių optimizavimo rūšis:

 

Vidinė SEO optimizacija ir Išorinė SEO optimizacija

01.

Sudaryti raktinių žodžių sąrašą

1.1. Išrašyti visus aktualius raktažodžius iš Google paieškos sistemos. Google raktinių žodžių planavimo įrankis rodo tik populiariausių užklausų raktažodžius. 

1.2. Specialių programų pagalba surinkti visus raktažodžius, pagal kurias lankytojai suranda jūsų konkurentų internetines svetaines. Rekomenduojama išanalizuoti 10-30 konkurentų tinklapių. Tokiu būdu Jūs gausite ir nepopuliarių paieškos užklausų raktinius žodžius. Per nepopuliarias paieškos užklausas internetines svetaines aplanko apie 70% lankytojų. Rankinių būdų to padaryti neįmanoma.

1.3. Surūšiuokite raktinius žodžius pagal kategorijas ir jų svarbumą. Nereikalingus ištrinkite. Priklausomai, nuo jūsų verslo specifikos jūsų sąrašą gali sudaryti daugiau nei 50 000 raktinių žodžių! Specialių programų pagalba tai padaryti žymiai lengviau. Jei sąrašas siekia tik kelių tūkstančių, galite tai padaryti Excel programoje.

02.

Interneto svetainės struktūros optimizavimas

2.1. Kai jau turite pagrindinių ir nepagrindinių raktinių žodžių sąrašą, galite pradėti tvarkyti savo tinklapio meniu struktūra ir kategorijas, keisdami jų išdėstymą, pavadinimus ir internetines nuorodas.

2.2. Savo internetinėje svetainėje sukurkite "sitemap" XML schemą. Jis reikalingas sistemingam visų jūsų internetinių puslapių indeksavimui paieškos sistemose.

2.3. Patikrinkite ar nėra jūsų internetinėje svetainėje nėra pasikartojančių puslapių ir nuorodų. Jie tokie yra atlikite jų peradresavimą, arba uždrauskite jų indeksavimą. Nes tai kenkia Google reitingui.

2.4. Sukurkite failą robots.txt. Tai yra tekstinis failas, kuriame yra nurodymai paieškos sistemų robotams, kurie indeksuoja internetinės svetainės puslapius. Jame galima pilnai arba dalinai uždrausti indeksuoti tam tikrus puslapius ir failus. Pavyzdžiui reikia uždrausti robotui indeksuoti jūsų tinklapyje esantį paieškos puslapį. Jei failas neatitinka reikalavimų, visi interneto svetainėje esantis failai bus indeksuojami. Jūs turite žinoti, ką būtinai privalote paslėpti nuo indeksavimo!

03.

Svetainės turinio optimizacija

3.1. Parašykite naujus arba pakeiskite jau esančius straipsnius, tekstus, prekių ar paslaugų aprašymus bei jų antraštes naudodami raktinius žodžius iš sudaryto sąrašo. Antraštėse naudokite pagrindinius raktažodžius. Tekstuose naudokite ir pagrindinius, ir nepagrindinius raktinius žodžius (santykis 1:10). Pagrindinių raktažodžių naudojimo formulė tekstuose:
1 raktažodis - 500 teksto simbolių įskaitant tarpus.

3.1.1. Visi svetainėje esantis tekstai ir nuotraukos turi būti unikalus. Nekopijuokite svetimų tekstų. Net sakinio nekopijuokite. Google viską žino. Ir jai aptiks pavogtą tekstą - uždraus jo indeksavimą, o gal net viso puslapio.

3.1.2. Jūsų tekstai turi būti ne dideli, bet kokybiški ir įdomus. Google vertiną jūsų tinklapio puslapius, pagal tai, kiek laiko praleidžia lankytojas skaitydamas jūsų turinį. Jei žmonės per paiešką užeina į jūsų svetainę ir neranda ieškomos informacijos, jie greitai ją palieka ir tęsia savo paieškas toliau. Tai signalas paieškos sistemai, kad jūsų puslapio turinys neįdomus arba neatitinka aprašymui. Bet jeigu žmogus iš paieškos perėjo į jūsų puslapį, užsakė prekes arba paslaugas, perėjo į kitus jūsų puslapius, į jūsų kontaktų puslapį ir negrįžo atgal į Google paiešką, tai reiškia, kad toks puslapis yra naudingas ir jo reitingas kils.

3.2. Kiekvienas svetainės puslapis turi turėti tik po vieną H1 antraštę, kuri turi skirtis nuo internetinio puslapio "Meta-name" pavadinimo. H2, H3, H4, H5 ir H6 antraščių gali būti ir daugiau. Bet jų struktūra turi būti pagal jų hierarchiją:

  H1...
    H2...
      H3...
          H4...
          H4...
      H3...
    H2... ir t.t.

3.3. Kiekviena nuotrauką ir paveiksliukas turi turėti "Alt" pavadinimą. Taip pat pakeiskite jų failų pavadinimus į suprantamus žodžius. Tai padeda Google paieškos sistemai suprasti, kas juose pavaizduota.

3.4. Labai svarbu! Kiekvienam puslapiui parašykite "Meta-name" pavadinimus, naudodami pagrindinius raktažodžius: 60-70 simbolių, įskaitant tarpus. Jis rodomas Google paieškos rezultatuose. Kiekvienas "meta-name" turi būti unikalus.

3.5. Kiekvienam puslapiui parašykite "meta-description", tai yra puslapio aprašymas, kuris rodomas Google paieškos rezultatuose žemiau pavadinimo: 120-150 simbolių. Tai tarsi reklaminis šūkis, jis skirtas pritraukti lankytojo dėmesį. Tinklapio optimizavimui atžvilgiu jis nelabai reikšmingas, todėl galima naudoti ir nepagrindinius raktažodžius. Kiekvienas "meta-description" turi būti unikalus.

3.6. Kiekvienam puslapiui parašykite "meta-keywords". Nurodykite iki 8-10 pagrindinių puslapyje panaudotų raktažodžių, atskirdami juos kableliu. Nors Google teigia, kad jų neindeksuoja, jie reikalingi kitoms paieškos sistemoms.

3.7. Vidinės nuorodos. Tai labai efektyvus optimizavimo įrankis. Jūs savo turinio tekste paliekate raktinius žodžius-nuorodas į kitus savo puslapius. Palikdami tokias nuorodas,  raktažodžio "svoris" yra atiduodamas puslapiui į kurį veda vidinė nuoroda. Į skirtingus puslapius galima palikti tik po vieną raktažodį-nuorodą. Jūs turite žinoti ką darote.

3.8. Jei turite elektroninę parduotuvę, receptų katalogą, rašote dienorašti, turite skelbimų lentos ar žinių tinklapį, turite kontaktų puslapį, galimybę vertinti ar komentuoti straipsnius, jums būtina padaryti "mikrofarmatus" pagal Google reikalavimus. Mikroformatai tai specialios „žymos“ interneto puslapio kode HTML formatu. Mikroformatai pažymi puslapį ir padeda „Google“ nustatyti, kokia informacija yra puslapyje. Tai yra specialios „žymos“ interneto puslapio kode HTML formatu. Mikroformatai pažymi puslapio elementus ir padeda „Google“ nustatyti, kokia informacija yra puslapyje ir šią informaciją rodyti Google paieškos rezultatuose.

3.9. Priklausomai nuo pasiektų optimizacijos metu rezultatų, analizuokite ir nuolat tobulinkite turinį, keiskite tekstus ir raktažodžius

04.

Darbas su Google Search Console

4.1. Pridėkite savo tinklapį į Google įrankį Search Console. Tai nemokamas bet labai svarbus Google įrankis, kuris reikalingas kiekvienam interneto svetainės savininkui ar administratoriui.

4.2. Ten patalpinkite nuorodą į jūsų tinklapio "sitemap" XML schemą.

4.3. Norint, kad Google sistema greičiau indeksuotų jūsų internetinės svetainės puslapius, išsiųskite patikrinimui po viena visas svetainės puslapių nuorodas. Patikrinimas gali užtrukti kelias dienas.

4.4. Kai visi jūsų svetainės puslapiai bus indeksuoti, patikrinkite ar Google neaptiko kritinių klaidų, Jei tokie atsirado - ištaisykite jas.

4.5. Su įrankiu "Patogumas mobiliesiems" patikrinkite, kaip Google mato jūsų internetinės svetainės mobiliąją versiją. Jei atsirado pranešimai apie klaidas - ištaisykite jas. Kitaip Google neberodys jūsų svetainės paieškos rezultatuose mobiliuosiuose telefonuose (o tai apie 50% lankytojų).

05.

Internetinės svetainės greičio optimizavimas

5.1. Su nemokamu Google įrankiu PageSpeed Insights patikrinkite visų savo internetinės svetainės puslapių greitį. Jų greičio rezultatas (kompiuteriams ir mobiliesiems) turi būti daugiau nei 50. Google stebi jūsų svetainės užsikrovimo greitį ir priklausomai nuo jo rezultato pakelti ar sumažinti pozicijas paieškos reitinguose.

5.2. Po puslapio greičio patikrinimo, Google siūlo greičio optimizavimo galimybes. Pasistenkite įvykdyti visas rekomendacijas. Nors, priklausomai nuo jūsų svetainėje esančios turinio valdymo sistemos, ne visada tai pavyks. Bet stengtis reikia.

06.

Papildomi optimizavimo įrankiai

6.1. Nemokamai užregistruokite savo tinklapį į Google Analitics. Savo svetainėje patalpinkite sugeneruotą identifikavimo kodą. Google Analitics įrankis padės jums stebėti savo svetainės lankytojų elgėsi, paspaudimų skaičių, iš kur, kada ir į kurį puslapį perėjo lankytojai. Tai padės analizuoti jūsų svetainės optimizavimo efektyvumą. Jei rodikliai kas mėnesi auga, reiškia viskas atlikta teisingai. Jei lankytojų skaičius auga, o skambučių ar užsakymų skaičius ne, reiškia, kad problema ne svetainės optimizavime. Darykite išvadas.

Google yra populiariausia paieškos sistema Lietuvoje

Darykite, kaip rekomenduoja Google!

Jei internetinės svetainės optimizavimas vyksta Vilniuje, Kaune, Lietuvoje ar Europoje, sutelkite savo dėmesį į Google paieškos sistemą ir vykdykite būtent jo optimizacijos reikalavimus.. Kitų paieškos sistemų algoritmai yra panašus, bet turi ir kitų papildomų reikalavimų.

Google yra populiariausia paieškos sistema Lietuvoje

Darykite, kaip rekomenduoja Google!

Jei internetinės svetainės optimizavimas vyksta Vilniuje, Kaune, Lietuvoje ar Europoje, sutelkite savo dėmesį į Google paieškos sistemą ir vykdykite būtent jo optimizacijos reikalavimus.. Kitų paieškos sistemų algoritmai yra panašus, bet turi ir kitų papildomų reikalavimų.

Internetinių svetainių išorinis SEO optimizavimas

Nėra prasmės daryti išorinį optimizavimą, jei pilnai ir kokybiškai neatlikta jūsų tinklapio vidinė optimizacija.

Nes tai reikalauja daug pastangų ir laiko, o jūs nežinote apie svetainėje esančias kritines klaidas, dėl kurių Google pažemino jūsų paieškos reitingą.

07.

Ką reikia žinoti apie išorinį optimizavimą?

Jūs jau žinote, kad išorinis seo optimizavimas, tai išorinių (atgalinių) nuorodų, vedančias į jūsų internetinės svetainės puslapius, skaičiaus didinimas. Bet kokių nuorodų reikia ir iš kur jas gauti?

08.

Internetinių nuorodų rūšys

8.1. Kokybiškos, natūralios nuorodos. Talpinamos natūraliai rankiniu būdu ir kai apsilankęs žmogus, randa tai ką ieškojo.

8.2. Nekokybiškos nuorodos. Talpinamos specialių programiniu skriptų pagalba. Pvz. Jei jūs parduodate plytas, bet mamų forume parašysite "parduodu sauskelnes" ir paliksite nuorodą į savo svetainę kurioje prekiaujate plytomis. Pagal tokią nuorodą atėjęs žmogus greitai uždarys jūsų puslapį.

8.3. Tiesioginės nuorodos. Kai paliekamas internetinės nuorodos adresas. Pvz: https://site.lt arba www.site.lt

8.4. Nuorodos-raktažodžiai. Pvz: Parduodu plytas Vilniuje. Štai būtent tokių kokybiškų atgalinių nuorodų-raktažodžių ir reikia, norint kelti savo internetinės svetainės reitingą!

09.

Legalus SEO optimizavimas

9.1. Turite žinoti, kad atgalinių nuorodų didinimas turi būti "natūralus". Reikia įvairių jūsų interneto svetainės puslapių nuorodas dėti į skirtingus šaltinius, neskubėdamas. 

9.2. Prieš pradedant, rekomenduojame išanalizuoti jūsų TOP10, TOP30 konkurentų tinklapius. Patikrinti kiek laiko jie "augina" atgalinių nuorodų skaičių ir iš kokių šaltinių, kiek tiesioginių ir kokybiškų nuorodų turi, į kokius puslapius ir kaip jos paskirstytos.

9.3. Kai atliktas jūsų konkurentų auditas, sudarykite planą. Ir tik tada pagal jį pradėkite palikinėti nuorodas į savo internetinius puslapius.

9.4. Legalus SEO optimizavimas turėtu trukti nuo 3 iki 12 mėnesių. Tai priklauso nuo jūsų verslo ypatumų ir konkurentų skaičiaus.

9.5. Geri SEO specialistai turi savo patikrintus kokybiškų atgalinių nuorodų šaltinius, strategijas ir kitus pagalbos įrankis.

10.

"Juodasis" SEO optimizavimas

10.1. Kai kurie SEO specialistai gali jums pasiūlyti daug ir greitai. Bet tai yra juodasis (nelegalus) SEO optimizavimas. Jei Google pastebės nenatūralių atgalinių nuorodų skaičiaus augimą, jis uždės sankcijas. Ir gali taip atsitikti, kad ignoruos visas nuorodas vedančias į jūsų internetinės svetainės puslapius. Panaikinti tokias sankcijas bus labai sunku.

10.2. Jei SEO specialistas jums siūlo atlikti išorinę optimizaciją per 1 mėnesį, tai gali reikšti, kad jis galimai naudoja nelegalius būdus arba jus apgaudinėja.

11.

Iš kur gauti kokybiškas atgalines nuorodas?

11.1. Užregistruokite savo verslą į Google Business. Jūs gausite ne tik atgalinę nuoroda, bet ir jūsų įmonė bus rodomas Google Maps žemėlapyje..

11.2. Sukurkite paskyras visuose Socialiniuose tinkluose ir ten talpinkite nuorodas į jūsų interneto svetainės puslapius..

11.3. Norint, kad Google sistema greičiau indeksuotų jūsų internetinės svetainės puslapius, išsiųskite patikrinimui po viena visas svetainės puslapių nuorodas. Patikrinimas gali užtrukti kelias dienas.

11.4. Sukukite savo Youtube kanalą.

11.5. Palikinėkite atgalines nuorodas skelbimų lentose.

11.6. Prašykite draugus, pažįstamus, partnerius ir patenkintus klientus, kad patalpintų atgalinę nuorodą savo svetainėse.

11.7. Sukurkite interneto dienoraštį.

11.8. Komentuokite straipsnius jūsų verslo specifikos forumuose ir palikinėkite ten atgalines nuorodas.

11.9. Užsakykite straipsnių rašymą ir bandykite juos paskelbti žinių portaluose.

11.10. Ir dar visur kur tik tai padaryti yra įmanoma.

Internetinių svetainių išorinis SEO optimizavimas

Nėra prasmės daryti išorinį optimizavimą, jei pilnai ir kokybiškai neatlikta jūsų tinklapio vidinė optimizacija.

Nes tai reikalauja daug pastangų ir laiko, o jūs nežinote apie svetainėje esančias kritines klaidas, dėl kurių Google pažemino jūsų paieškos reitingą.

07.

Ką reikia žinoti apie išorinį optimizavimą?

Jūs jau žinote, kad išorinis seo optimizavimas, tai išorinių (atgalinių) nuorodų, vedančias į jūsų internetinės svetainės puslapius, skaičiaus didinimas. Bet kokių nuorodų reikia ir iš kur jas gauti?

08.

Internetinių nuorodų rūšys

8.1. Kokybiškos, natūralios nuorodos. Talpinamos natūraliai rankiniu būdu ir kai apsilankęs žmogus, randa tai ką ieškojo.

8.2. Nekokybiškos nuorodos. Talpinamos specialių programiniu skriptų pagalba. Pvz. Jei jūs parduodate plytas, bet mamų forume parašysite "parduodu sauskelnes" ir paliksite nuorodą į savo svetainę kurioje prekiaujate plytomis. Pagal tokią nuorodą atėjęs žmogus greitai uždarys jūsų puslapį.

8.3. Tiesioginės nuorodos. Kai paliekamas internetinės nuorodos adresas. Pvz: https://site.lt arba www.site.lt

8.4. Nuorodos-raktažodžiai. Pvz: Parduodu plytas Vilniuje. Štai būtent tokių kokybiškų atgalinių nuorodų-raktažodžių ir reikia, norint kelti savo internetinės svetainės reitingą!

09.

Legalus SEO optimizavimas

9.1. Turite žinoti, kad atgalinių nuorodų didinimas turi būti "natūralus". Reikia įvairių jūsų interneto svetainės puslapių nuorodas dėti į skirtingus šaltinius, neskubėdamas. 

9.2. Prieš pradedant, rekomenduojame išanalizuoti jūsų TOP10, TOP30 konkurentų tinklapius. Patikrinti kiek laiko jie "augina" atgalinių nuorodų skaičių ir iš kokių šaltinių, kiek tiesioginių ir kokybiškų nuorodų turi, į kokius puslapius ir kaip jos paskirstytos.

9.3. Kai atliktas jūsų konkurentų auditas, sudarykite planą. Ir tik tada pagal jį pradėkite palikinėti nuorodas į savo internetinius puslapius.

9.4. Legalus SEO optimizavimas turėtu trukti nuo 3 iki 12 mėnesių. Tai priklauso nuo jūsų verslo ypatumų ir konkurentų skaičiaus.

9.5. Geri SEO specialistai turi savo patikrintus kokybiškų atgalinių nuorodų šaltinius, strategijas ir kitus pagalbos įrankis.

10.

"Juodasis" SEO optimizavimas

10.1. Kai kurie SEO specialistai gali jums pasiūlyti daug ir greitai. Bet tai yra juodasis (nelegalus) SEO optimizavimas. Jei Google pastebės nenatūralių atgalinių nuorodų skaičiaus augimą, jis uždės sankcijas. Ir gali taip atsitikti, kad ignoruos visas nuorodas vedančias į jūsų internetinės svetainės puslapius. Panaikinti tokias sankcijas bus labai sunku.

10.2. Jei SEO specialistas jums siūlo atlikti išorinę optimizaciją per 1 mėnesį, tai gali reikšti, kad jis galimai naudoja nelegalius būdus arba jus apgaudinėja.

11.

Iš kur gauti kokybiškas atgalines nuorodas?

11.1. Užregistruokite savo verslą į Google Business. Jūs gausite ne tik atgalinę nuoroda, bet ir jūsų įmonė bus rodomas Google Maps žemėlapyje..

11.2. Sukurkite paskyras visuose Socialiniuose tinkluose ir ten talpinkite nuorodas į jūsų interneto svetainės puslapius..

11.3. Norint, kad Google sistema greičiau indeksuotų jūsų internetinės svetainės puslapius, išsiųskite patikrinimui po viena visas svetainės puslapių nuorodas. Patikrinimas gali užtrukti kelias dienas.

11.4. Sukukite savo Youtube kanalą.

11.5. Palikinėkite atgalines nuorodas skelbimų lentose.

11.6. Prašykite draugus, pažįstamus, partnerius ir patenkintus klientus, kad patalpintų atgalinę nuorodą savo svetainėse.

11.7. Sukurkite interneto dienoraštį.

11.8. Komentuokite straipsnius jūsų verslo specifikos forumuose ir palikinėkite ten atgalines nuorodas.

11.9. Užsakykite straipsnių rašymą ir bandykite juos paskelbti žinių portaluose.

11.10. Ir dar visur kur tik tai padaryti yra įmanoma.

Kaip mes optimizuojame internetinius puslapius

SEO auditas

Objektyviai įvertinsime optimizuojamą interneto svetainę, nustatysime jos stipriąsias ir silpnąsias puses, išanalizuosime verslo ypatumus ir konkurentus bei rasime perspektyvaus augimo sprendimą.

Efektyvaus plano sudarymas

Aptarsime sekančių 3-12 mėnesių SEO optimizacijos veiksmų planą. Numatysime atliekamų darbų eiliškumą.

Prioritetų nustatymas

SEO optimizavimą pradėsime nuo darbų, kurie atneša maksimalius rezultatus už mažiausias išlaidas. Tai leis greičiau pajausti SEO naudą.

Kas mėnesį tikriname visus svetainės puslapius

Kai kode arba tinklapyje atsiranda klaidos - paieškos robotai netinkamai indeksuoja jų turinį. Dėl to svetainė nepatenka į paieškos rezultatus. Klaidas aptinkame automatiškai ir rankiniu būdu. Jei nėra techninių klaidų, svetainė efektyviai reitinguojama.

Lankytojų srauto didinimas

Tobulinant struktūrą, analizuojame tris pagrindinius dalykus: raktažodžių sąrašą, verslo ypatumus ir prekybos / paslaugų asortimentą. Svetainės struktūra sudarome pagal raktinių žodžių ir jų populiarumo paieškos užklausas Teisinga svetainės struktūra yra kelias link efektyvaus lankytojų srauto augimą.

Vaizdinių elementų pridėjimas ir turinio tobulinimas

Kad turinys būtų lengvai suprantamas, pridedame piktogramas, nuotraukas ir vaizdo įrašus, veiksmo mygtukus. Didelį tekstai patinka ne visiems, todėl reikia sudominti visus lankytojus. Aiški ir logiška teksto struktūra padeda užimti geresnę vietą paieškos sistemose ir suteikia daugiau konversijų jūsų svetainėje.

Padarome patogią svetainės versiją mobiliesiems

Mes analizuojame lankytojų elgesį, nustatome ir taisome tinkamo naudojimo trukumus. Sukursime mobiliąją svetainės versiją, jei jos dar neturite. Patogioje internetinėje svetainėje bus lengviau užsakinėti paslaugas ar prekes.

Didiname mobiliosios versijos greitį

Tam naudojame šiuolaikines technologijas: Jūsų produktams ir katalogams kuriame Google AMP turbo puslapius. Didesnis greitis reiškia daugiau konversijų.

Kaip mes optimizuojame internetinius puslapius

SEO auditas

Objektyviai įvertinsime optimizuojamą interneto svetainę, nustatysime jos stipriąsias ir silpnąsias puses, išanalizuosime verslo ypatumus ir konkurentus bei rasime perspektyvaus augimo sprendimą.

Efektyvaus plano sudarymas

Aptarsime sekančių 3-12 mėnesių SEO optimizacijos veiksmų planą. Numatysime atliekamų darbų eiliškumą.

Prioritetų nustatymas

SEO optimizavimą pradėsime nuo darbų, kurie atneša maksimalius rezultatus už mažiausias išlaidas. Tai leis greičiau pajausti SEO naudą.

Kas mėnesį tikriname visus svetainės puslapius

Kai kode arba tinklapyje atsiranda klaidos - paieškos robotai netinkamai indeksuoja jų turinį. Dėl to svetainė nepatenka į paieškos rezultatus. Klaidas aptinkame automatiškai ir rankiniu būdu. Jei nėra techninių klaidų, svetainė efektyviai reitinguojama.

Lankytojų srauto didinimas

Tobulinant struktūrą, analizuojame tris pagrindinius dalykus: raktažodžių sąrašą, verslo ypatumus ir prekybos / paslaugų asortimentą. Svetainės struktūra sudarome pagal raktinių žodžių ir jų populiarumo paieškos užklausas Teisinga svetainės struktūra yra kelias link efektyvaus lankytojų srauto augimą.

Vaizdinių elementų pridėjimas ir turinio tobulinimas

Kad turinys būtų lengvai suprantamas, pridedame piktogramas, nuotraukas ir vaizdo įrašus, veiksmo mygtukus. Didelį tekstai patinka ne visiems, todėl reikia sudominti visus lankytojus. Aiški ir logiška teksto struktūra padeda užimti geresnę vietą paieškos sistemose ir suteikia daugiau konversijų jūsų svetainėje.

Padarome patogią svetainės versiją mobiliesiems

Mes analizuojame lankytojų elgesį, nustatome ir taisome tinkamo naudojimo trukumus. Sukursime mobiliąją svetainės versiją, jei jos dar neturite. Patogioje internetinėje svetainėje bus lengviau užsakinėti paslaugas ar prekes.

Didiname mobiliosios versijos greitį

Tam naudojame šiuolaikines technologijas: Jūsų produktams ir katalogams kuriame Google AMP turbo puslapius. Didesnis greitis reiškia daugiau konversijų.

Atsiliepimai: SEO optimizavimas

SEO paslaugų kaina

priklauso nuo:

01. SEO optimizavimo rūšies

02. Jūsų verslo specifikos ir ypatumų

03. Svetainėje esančių puslapių skaičiaus

04. Svetainėje panaudotos turinio valdymo sistemos

05. Pageidaujamų rezultatų

 

Kreipkitės, aptarsime visas SEO optimizavimo galimybes. Pateiksime verslo pasiūlymą. Pasirašysime sutartį.